نیسان به پیشتاز بودن در نوآوری و فناوری شناخته شده است.

کمپانی نیسان بعد از به باور رسیدن در مورد قدرت رایحه‌ها تصمیم به همکاری با ایرآروما گرفت و از این جهت به اولین کمپانی اتومبیل‌سازی در جهان تبدیل شد که از بازاریابی معطر(scent marketing) در نمایشگاه‌های خودروی خود استفاده می‌کند.

رایحه‌ی منحصر بفرد نیسان که توسط ایرآروما خلق شده است، ماهیت طراحی نوین این برند را طوری دربرمیگیرد که در عین حال به میراث ژاپنی خود پیوند می‌خورد.

این رایحه‌ی بخصوص شامل نت‌هایی از مرکبات ، چای سبز ، هل ، آویشن و چوب‌های خشک است.